trapped in a lonely loner life, looking for love where I'm denied

 
  • VECKANS SÄMSTA: Okej räkar denna vecka ifrån lördags för att jag kom hem då, men typ filmen Intrusion på netflix som vi såg i söndags. 
  • VECKANS HUMÖR: Trött?? Nej men så ovant med att det blir så mörkt, tagga vara trött 24/7 i flera månader
  • VECKANS MYSIGASTE: Att få vara lite hundvakt, plus att det blev en måndags-promenad med Amigo, Tindra och Morfar i solen.
  • VECKANS OBSESSION: Senaste säsongen av YOU!! 
  • VECKANS VILL-HA-MER-AV: Typ kolla skräckfilm?? Vi har ju gjort en lista att jobba på nu!! Liksom enda mysiga med höst och mörker är ju att tända ljus, dricka te och kolla skräckfilm. Och gå på bio?? Har plötsligt massor jag vill se på bio, bland annat ETERNALS och nya VENOM.
  • VECKANS TAGG: Att vi ska styra lite halloweenfest på lördag!! 
  • VECKANS CUTE: Fick en ny pin till min jacka av Sara!! "All Men Are Cremated Equal"
  • VECKANS MAT: Har typ glömt hur man lagar mat?? I lördags tänke jag "unna dig gumman" efter en veckans semester och beställde thaimat. Sen har jag fått matlådor av mormor och igår när jag hjälpte Ronja fixa i nya lägenheten så beställde vi sushi. JAHAPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0