and you tell yourself you're fine but you sabotage the things you love the most

 
Oj vad förra veckan känts så lång?? Men samtidigt så kort i och med att jag varit sjuk och endast varit på jobbet en dag. Har som sagt varit sängliggande tills i torsdags då jag iallafall orkade vara uppe på dagen och då fick lite annat jobb gjort med de sista bröllopsbilderna. Annars har jag sovit, sovit och sovit. Liksom sovit så mycket att jag såg en halv säsong av la casa de papel på typ 3 dagar för att jag knappt orkade se ett avsnitt i steck utan att sova emellan. Men all dötid har jag gjort upp för i helgen! Slutade "tidigt" (kl. 18 heh, men tidigt för mig) på fredag och lämnade av Frida & Jockes bröllopsbilder påvägen hem. Efter det svirade jag om och mötte upp Ronja, Anti, Wilma och Robin för lite middag ute på Paseano. Otrolig pizza, några glas vin, en drink och massor med skratt senare avrundade vi kvällen hemma hos Wilma och Robin. Någon prosecco in och en Peter påväg fick vi dock ett avbrott när Wilma skar upp tummen på en karaff som sprack - vilket gjorde att vi fick ta vår prosecco, hoppa in i bilen och Peter skjutsade Wilma till akuten där tummen fick sys. Hon kom sedan tillbaka och plötsligt var klockan halv tre på natten, tiden går fort när man har roligt! Sov några timmar in på lördagen och mötte sedan upp syrran för att luncha och snacka skit. Hade sedan en foto-dejt med Tilda och Elsa som ska starta upp en ny säsong av hästpodden VÄND SNETT IGENOM. Snacka häst, fotografera och så bjöds det på massor av skratt (och hundmys!). Väl hemma igen så segade jag ihop i ett varmt bad innan jag tog mig samman för att svira om och gå över till Elise som både hunnit flytta och fylla år. Även detta blev en kväll med massor av skratt sent in på natten - långt efter att festens värd Elise både däckat och sen försvunnit från sin egen fest för att sova hos en kompis lägenhet bredvid. Söndagen var otroligt seg där jag sov bort halva dagen, slökollade vid datorn ett tag innan jag satte mig för att fixa lite bilder. Avslutningsvis poppades det popcorn, gjordes dipp och så myste jag ner mig i sängen igen till nya säsongen av Sex Education (omg lever för denna säsong tbh). Så helgen har verkligen varit tio av tio!! Dessutom har Lil Nas X nya album spelats på repeat hela helgen lång - nej men wow hörrni?? Hoppas ni haft en fin helg och känner er peppade inför en ny vecka! Kram på er hörrni! Stream MONTERO now on spotify!! 

Kommentarer
Postat av: lisa

Vilka härliga bilder ! Mycket gott också :)

2021-09-20 @ 14:09:13
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Postat av: T’

Åh så många härliga bilder!

2021-09-20 @ 14:32:26
URL: http://nouw.com/thereselinneaa
Postat av: johanna

Vilka härliga bilder, verkar som om ni haft kul<3

2021-09-20 @ 15:51:44
URL: http://www.nouw.se/johannna
Postat av: dixiwonderland.com

Usch tråkigt att du har varit sjuk. Känns som att många har varit sjuka nu de sista :/

2021-09-20 @ 16:03:30
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Celine

Så härliga bilder som vanligt! Ser ut som att ni har så roligt!

2021-09-21 @ 10:06:10
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: Ajli Müller

Vad gött att du har kryat på dig, och vilket härligt håll-igång du haft! En heög som är 10 av 10 - wow! Stackarn som skar upp tummen så förfärligt dock.!

2021-09-21 @ 14:36:53
URL: http://ajlimuller.se
Postat av: Sara Ekman

Härligt, lät som en bra helg :D

2021-09-21 @ 20:05:54
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0