'cause I sabotage the things I love the most; camouflage so I can feed the lie that I'm composed

 
Wow, en kaotisk helg senare är vi tillbaka på måndag. Vad pigg en är!! Det har varit fullt ös hela helgen sedan torsdag då vi var ute på AW med jobbet. Otroligt trevligt med god mat, massor av vin och sen vandrade vi vidare till shotluckan för tequila och skitsnack. Yours truly blandade för mycket vin och sprit vilket gav en liten snefylla - perfekt en jäkla veckodag med jobb dagen efter! Sara bogserade hem mig (bless u) och sen fortsatte en sliten fredag. Piggade dock snabbt på mig under dagen och var mest trött fram mot kvällen. Ingen vila för mig dock då jag bokat in bio med Sebastian & Marcus. Vi såg äntligen Shang-Chi som bjöd på otroligt med action och skratt - perfekt avslut på fredagen! Efter att fått några timmars sömn så var det jobb igen. Solen sken och dagen rullade på otroligt snabbt och smidigt. När passet var slut rullade bilen förbi Sebastian och Marcus igen för lite foto ute i solen (och lite hundgos heh). Kvällen spenderades sen hemma hos Ronjas föräldrar där jag blev bjuden på plankstek och massor av skratt. Sov kvar hemma hos mamma och pappa för att ha nära till jobbet på söndagen då jag hoppade in för en kollega. Söndagen avrundades sen med lite foto hos Amigo innan det blev tacos, något avsnitt av sex education och sömn. Nu är vi här och skriver ett lika rörigt inlägg som min helg, men fint har det varit!! Solen får gärna stanna kvar, wow vad hösten börjar bli fin nu. Massor av bilder att fixa har jag också, som om inte sista bilderna från sommaren var nog haha. Hoppas ni har en fin start på hösten och njuter av solen - ta det lugnt med vinet! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men så underbara bilder!! Speciellt dem på Amigo och er<333 Åhh vad jag saknar min Kalle och åhh vad jag vill ta höstbilder med honom, hoppas jag kan göra det när jag är hemma en sväng i oktober!! Ser framemot att se bilderna på er<3

2021-09-27 @ 19:16:03
URL: http://idanilssonphoto.se
Postat av: Linn

åh vilken grym helg du hade där kan jag tänka mig! <3

2021-10-02 @ 14:29:02
URL: http://nouw.com/sarahlinnsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0