I ain't there yet but I'm healing.

 
Konserter är tillbaka efter en lång pandemi och wow vad jag saknat att skrika sönder halsen och ha ont i hela kroppen - bc we are so old now. Nej men Sara och Thea gav mig biljetter till FLETCHER i födelsedagspresent och i torsdags var det dags! Galet härligt väder och vi begav oss till debaser strand. Träffade också på Caspian och Hanna så vi slog givetvis följe in i publikhavet. Knäna har inte återhämtat sig från att dansa på flustret förra helgen men det stoppade inte mig från att dansa och hoppa hela konserten. Fletcher krossade verkligen alla förväntningar, och vill nästa säga att alla låtar var dubbelt så bra live. Wow, vilken röst!! Vilken show?? Vilken jävla drömkväll?? Serotonin-kicken att att skrika med i Undrunk och Bitter var out of this world. Har verkligen saknat detta. Sen stor goldstar till Thea som körde, var absolut underbart att kunna hoppa in i bilen och vila fötterna samt komma hem i rimlig tid. Guldkväll med mina guldtjejer - och guld guld guld present hörrni!! Har ni inte lyssnat på Fletcher än så är det mitt helgtips! Do not sleep on this girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0