poured out the last beer and I said goodbye; you can call me "2 A.M. babe" I'm good to drive

 
Stor bildbomb ifrån förra veckan nu, har absolut varit tok-kass på att uppdatera - eller sitta vid datorn överlag som inte är kolla serie med hund som sover i knät. Men denna vecka har lilla korven varit med om sååå mycket! På måndagen firade vi lowkey min födelsedag med lite pizza. Sedan på tisdagen var jag tillbaka på jobbet och då fick Rollo vara nere hos mamma hela dagen för första gången. Han är verkligen en sådan stjärna, wow vad han bara anpassar sig. Riktig guldgrabb. Så nu är jag på ica och killen nere hos mamma eller hemma hos mamma och pappa. Fått träffa Tindra har han också gjort, vilket ändå har gått bra. Hon är dock inte jättenöjd om han snor hennes leksaker. Torsdagen fick han träffa Zurek, Sebbe och Felicia som var över på lite bubbel. Dagen efter blev det fredagsmys delux och jag käkade chips och dipp medan Rollo käkade ben bredvid. Mello drog igång på lördagen och jag, Ronja och korven satt bänkade med bubbel och kaffedrink. Vi skitsnackade sent in på natten och även Stefan dök upp för bubbel och skitsnack. Slutade med att vi två satt och snackade skit fram till på morgonen (liksom ?? hallå? tiden drog åt helvete?). Så bakis-söndag var ett faktum då jag var toktrött. Så vi sov i omgångar, kollade film, beställde foodora och hade en mysig bakis-prommis precis när solen gick ner. I skrivande stund ligger han och käkar ett ben i sängen och jag har lite tid över att uppdatera er här. Så japp, ska försöka bättra mig!! Men är svårt att blogga med sovande hund i knät så slutar att jag slår på en serie och chillar istället haha. Hoppas allt är fint med er, kram från oss!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0