I don't wanna live a safe life; I got too much soul.

 
Ni vet när jag sa att TYP förra veckan bara var jobba och sova?? Well det var fan BARA jobba och sova då jag hoppade in på söndagen också. Fick dock ledigt på måndagen sen så ska inte klaga, plus bra penga tills när jag ska vara ledig om en vecka (hehehe). Men denna vecka har jag verkligen bara segat hemma på måndagen tills jag slängde på mig träningskläderna och drog iväg på mitt första thaiboxningspass sedan innan jul. Spoilers: jag var tokdöd. Liksom varför tränar folk det är helt värdelöst?? Liksom man är jul-ledig i tre veckor och sen är kondisen på koppla-upp-mig-i-respirator-nivår igen?? Aja, kul var det iallafall. Förutom att min korta partner missade mitsarna och knäade mig på fiffi. Men härligt hur som att vara igång igen!! Igår blev det jobb, lunch med mamma och ledig kväll hemma där jag fixat det sista inför min ledighet. Lovar ska snart berätta varför jag ska va ledig, vill bara vara helt 100 på att allt ska flyta på smidigt först. Men mer om det senare. Euphoria har börjat igen?? Otroligt var det, wow vilken kaotisk start. Plötsligt är måndag bästa dagen på veckan. Jag har påbörjat min tavelvägg med mina prints i hallen, ska bara loppisa några fler större ramar. Men annars är det typ det?? Jag gör inte så mycket mer. Hoppas ni har ett fint januari och att allt flyter på i era liv, kram på er! Ta hand om er, unna er nå gott till middag och börja på den där serien ni alltid skjuter på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0