as soon a you taste independence; you start living life in the present

 
Nej men hur mycket vår-feeling får man inte av att solen kikar fram och snön börjar tina bort?? Känner ju liksom hur livskraften kommer tillbaka. Bjuder på lite bilder ifrån helgen när det var mellofinal, grillpremiär och en liten peak ifrån en gravidfotografering. Vad tyckte ni om mello-finalen?? Tequila dracks och vi var nöjda ändå, men var lite tråkigt att jag inte hade nån jag verkligen hejade på. Tones låt och nummer är dock min favorit. Mamma och pappa har dragit till spanien men vi han klämma in lite grill i söndags ändå. Så denna vecka får Rollisen hoppa runt lite och har än så länge hunnit fis-bomba hemma hos Ronja och Antonio samt sno tofflor av Elise. Han verkar dock lite slut efter helgen då han dragits med på allt och imorse var han inte taggad på att gå upp tidigt. Gick ju absolut kalasbra att gå upp igår när han väcker mig klockan 06 bara för att lägga sig på mig och gosa - ingen av oss var glada när larmet gick så att säga. Annars blir det en del jobb i veckan, tog ett pass på lördag istället för torsdag så snart får vi båda lite sovmorgon och hemmachill. Men annars? Dyrkar den sol vi får, redigerar bilder, kollar ikapp sista säsongen av The Marvelous Mrs. Maisel och gosar med Rollis. Japp. Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har jätte mycket vårfeeling just nu, hoppas bara inte snön kommer tillbaka :(

2022-03-16 @ 20:08:14
URL: http://ejohaansson.blogg.se
Postat av: johanna

Låter som du hade en härlig helg. Så härligt också med lite sol<3

2022-03-17 @ 12:30:30
URL: http://www.nouw.se/johannna

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0