conceal my soul; win the battle, lose the war

 
Nej men tiden går så fort? Dagarna flyter ihop? Blinkade och helgen var över? Och ändå känns varje pass som tio timmar för jag vill bara vara hemma och gosa med min hund? Nej men tiden har rullat på, så att säga. I fredags var jag och Rollo iväg på lite festligheter hemma hos Thea. Gulligaste är ju hur Rollo aldrig har varit där förut men känner igen tre personer och springer in och viftar på svansen? GULLE vad duktig han är. Vi drog hem rätt så tidigt ändå och gosade ner oss i sängen. Sovmorgon på lördagen och sedan drog vi iväg för fotografering med Tilda & Elsa (dvs VÄND SNETT IGENOM - podden). Första som sker är att vi bli uppkastade på en fyrhjuling då vi ska fota ute i skogen. Spännande!! En supermysig eftermiddag med otroligt väder och många fina bilder senare var vi hemma. Kvällen blev en chill mellokväll för mig hemma hos Ronja & Anti. Söndag blev bara en hemmadag för mig och Rollisen, tycker att det var dags för en vilodag för honom. Så vi myste, gick promenader och käkade pizza (eller ah jag gjorde det, han fick ett ben). Och ah, det är väl vad ni missat. Käkar massor med vitt bröd, får min enda energi ifrån celsius och vill bara ligga i sängen och gosa med Rollo framför RuPauls Dragrace. Ni vet, bara bra livsval. Högt rekommenderat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0