I spend all of my time buildin' these walls, somehow you got the brick to make them fall

 
Lite bilder ifrån förra torsdagen när jag följde med Marcus och Sebastian på relese-event för Weather Girls nya julsingel! Absolut haveri på alla tåg inblandade men otroligt mysig kväll. Min typ av torsdag alltså. I övrigt har jag varit hemma ca en vecka med covid, sen har jag haft en allmänt seg vecka där jag bara suttit med mitt 2021-scrapbooking och inte suttit vid datorn så mycket - så här har det varit lite tomt så att säga. Snön har hunnit komma, december är snart här (jag är snart klar med mina julklappar, behöver akut hjälp? spärra in mig) och snart har jag två resor som kommer upp. Hoppas allt är lika fint med er, puss vi ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0