that I don't wanna go home and leave as just friends

 
Lugn helg slutade på shotluckan till stägning och nattvandring hem. Mamma och pappa har dragit till spanien och jag har även Tindra under några dagar, så var intsälld på en chill helg hemma. Det har alltså mysts hemma med hundarna och senare på kvällen i lördags smet jag över till Sara & Peter för att snacka skit och dricka bubbel. I vanlig ordning övertalade Fredrik oss alla att vi ska ut till shotluckan och en är ju för svag för grupptrycket för att stå emot. Efter shots, dans och skitsnack avrundade vi sen kvällen med att göra sällskap med Sara och Peter hem igen innan jag bäddade ner mig med hundarna igen. Söndagen var det gos delux med två hundar på varsin sida framför alla Hungergames-filmerna och idag har inte många knop gjorts. Har bytt lite pass så att jag kan vara hemma med vovvarna idag samt bara jobba halvdag imorgon. Så ska väl försöka redigera lite bilder eller så innan dagen är slut. Är dock så otroligt trött så väntar typ bara på att vi får bäddar ner oss igen, fattar inte hur en kan vara så trött hela jävla tiden? Vill liksom helst sova hela dagarna och känner mig så otroligt oproduktiv. Oklart om man behöver lyssna på kroppen och vila eller om det bara är att kötta upp och göra saker för att komma igång? Aja, måndag ändå. Puss på er! Nu blir det hemmagjord pizza. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0