and I can't figure out what to do today, everyone's having fun but I can't relate

 
Lite på senaste; har fotat dop, varit sjuk, supit skallen i bitar, blivit ödelagd i risk, sovit ca noll och käkat grekiskt. I torsdags hade jag och Sebbe lite fotokväll med några glas vin och det slutade med att vi gjorde grogg och vandrade hela vägen hem till Estelle för att möta upp henne, Wilma och Ronja som hade vinkväll. Detta livsval slutade med att vi sedan tog en taxi hem klockan halv fem och sedan vaknade jag ca halv åtta. Vaknade till liv, gjorde frukost och sedan var det att knäcka en celsius samt sätta sig i bilen till jobbet. Väl där var det kaotiskt humör på hela personalen och jag köttade på med mina två timmar hem och energidryck - övertrött till tusen. Som tur var jobbade jag med Sara så kvällen gick smärtfritt och vi unnade oss att åka igenom driven på MAX påvägen hem. Lördagen fick jag ett ryck att färga håret (efter att ha sovit fem år och sju bedrövelser) innan jag packade in hunden i bilen och åkte till stockholm. Marcus hade bjudit in till taco- och spelkväll. Blev absolut krossad i Game of Thrones risk men utöver det mycket trevlig kväll! Lördagen segade vi oss hem och sedan på kvällen blev det ut och äta med familjen. Och ja, det är väl det. Denna vecka segar sig fram och jag ska i skrivande stund bädda ner mig med Rollo framför veckans avsnitt av House Of The Dragon (omg snälla ni måste ju se? otroligt). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0