she's the broken one but says that I need fixing?

 
Våren börjar komma tillbaka efter en vecka av snöstorm och ingen är lyckligare än jag. Behöver något ljus i detta slitna mars. Jag är iallafall tillbaka på jobbet på 50% och veckan har ändå gått över förväntan bra. Har dessutom fyllt ut dagarna med hästpromenader och lite foto, så mysigt nu när solen kommit tillbaka. Jag och mamma städade även ur bilen och upptäckte att hela mitt framsäte är trasigt - någon som undrar hur hårt jag skallade bakhuvudet i krocken om liksom sätet gått sönder? Spännande. I fredags hade vi "premiär grillning" dvs vi skickade ut pappa med pannlampa medan snön började falla igen. Sebbe kom även över vilket ledde till drinkarnas drink-kväll. Väldigt spontant och trevligt iallafall, avslutades dock med att jag inte han med sista bussen hem i stan så jag och Rollo tog sen en promenad hem. En sleten och trött lördag spenderades med att mysa med hunden och sedan burgare innan syrrans innebandymatch. Igår blev det en liten photosesh följt av redigering hela kvällen med en kopp te och podd. Bra vecka ändå hörrni. Fått min remiss också så snart kanske min jäkla axel kommer på rätsida å. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0