I'm dancing on the ceiling like I just lost all feeling.

 
Nej men tiden just nu!! Trots att jag är helt röjd av allt pollen så är det helt otroligt! Försommaren när den är som bäst. Veckan har varit en hel del extra jobb, hundar, sol och allmänt mys. Fredagskvällen spenderades hemma hos Sofie där vi fick saffranspasta med scampi och sedan satt vi ute på hennes terass i kvällssolen. Lördagen blev bio och pinchos, 4D för första gången för mig också (note: bär sport-bh nästa gång!! haha). Vi såg Guardians of The Galaxy 3 och herregud vilken emotionell bergochdalbana. Nej men helt klart det bästa Marvel släppt sedan Endgame. Wow. Resten av kvällen blev det mys hemma med Rollisen och en redig långpromenad i kvällssolen. Söndagen blev det back to work igen och nu längtar jag efter nästa helg för att få sova ut lite. Trots att helgen varit lugn känner jag mig så galet trött. Troligen pollenallergin, men herregud vad trött jag är. Skulle behöva två-tre dagar att bara spendera i sängen medan der regnar ute (man får ju lite dåligt samvete om man håller sig inne i detta otroliga väder!!). Finaste tiden just nu iallafall, wow vad det blommar och grönskar. Vill bara ut med kameran och skapa. Stackars Rollo får väl ställa upp som modell. Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken fin blogg du har

2023-05-30 @ 03:33:45
URL: http://bokigamikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0