Olly is in the air;

Pictures from my day:
 
Jag är nu äntligen efter många om och men hemma. När vi var på stockholms central ville jag mest lägga mig på marken och gråta. Efter att ha stått still och kollat på Olly hela dagen är mina ben seriöst dubbelt så stora av svullnad och mina fötter värker så in i helvette.
 
Eftersom att vi stått där i flera timmar och höll på att dö av fot/rygg/ben värk så tänkte vi dra efter att Olly sjungit sista gången. Då säger dock en av vakterna (då fler också tänkt gå) att Olly skulle stanna kvar och ta bilder med fas osv efteråt. Så vi tänkte; Amen såklart vi stannar då!
Problemet: Vaktfan ljög så jag fick plåga mina fötter i en och en halv timme till. VEM SÄGER SÅ OCH SÅ ÄR DET INTE SANT? VILKEN MÄNNISKA GÖR SÅ? Jag kallade honom massor av fula ord vi inte ska nämna här då.
 
Förutom det så har det varit en awsome dag!
Hört Olly spela Heart skips a beat typ fem gånger, rockat till Dead By April (jag ville starta en moshpit, men det ville ingen annan) och åkt bergochdalbanor. (men inte Minna, hon var väskbärare)
 
- Dagens "Vad hände där": Hur kom det sig att den där gubben skulle sjunga 2 låtar och Olly 1? Vad gick snett?
- Dagens bravad: Fick upp Ronja i Insane med mig! (eller okej, tvingade..)
- Dagens chock: Att Michelle och Elin crushade på sångaren i Dead By April.
 
Michelle: Alltså! Om han hade varit yngre hade jag dregglat över honom nu!
Jag: *det var .. oväntat*
Elin: Ja det är vi nog alla överrens om!
Jag: *Ännu mer oväntat!*
 
Hur som helst, nu håller jag på att dö. Ska sova och inte lämna mig säng på flera år.
Den som väcker mig är dödens. På riktigt. NATTI NATTI
 
btw; om ni ser Olly, hälsa honom att han borde retweeta mitt inlägg på twitter.
Jag la upp en bild på när han åkte frittfall och skrev "Olly is in the air".
Hur episkt? Han borde retweeta det tycker ja

Kommentarer
Postat av: Alma Oja

Hej Ska du till stockholm horseshow iår? :)

2012-08-12 @ 08:58:09
URL: http://allroundhastarna.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag var där i fredags! :o

2012-08-12 @ 09:41:28
URL: http://tellalover.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättesnygga bilder!! ;)

2012-08-12 @ 10:21:04
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0