letar fram modebloggaren inom mig,

Tröja - GinaTricot // Jeans - Hollister // Tröja - GinaTricot
 
Eftersom att Frida alltid gnäller på att jag är en dålig modebloggare
så plockade jag fram blixten och knäppte lite bilder på mina inköp. De stora iallafall, övrigt smink
kanske inte är det mest intressanta. En mysig dag hur som, Köade in till Hollister och var nog
där runt en timma med köer inräknat. Hittade dock snyggaste jeansen, Frida & Ronja köpte likadana.
Michelle fyndade ett linne och sov-shorts, och sen kom vi alla gående med varsin Hollister kasse. 
Har nu avnjutit en halv dagenefterpizza till nästa X-Men film som avslut på dagen. YAY

Kommentarer
Postat av: Frida the awesome ginger

ÄNTLIGEN!! Lydig du är ;)

2012-12-27 @ 23:17:13
Postat av: Sara

VILL OCKSÅ HA DEM DÄR VINRÖDA BYXORNA :( om det nu är dem.. men det var ett par vinröda som jag ville ha iaf, hehe.. MÅSTE DIIIIIIIIT

Svar: Åhh de är det skönaste jag någonsin haft på mig! Helt värda att köpa!! :D
Josäfin Andersson

2012-12-28 @ 00:00:12
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Postat av: my

snyggt ju :D

2012-12-28 @ 11:49:03
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0