#ANSWER1

Lovisa:
Vilken vlogg som du själv gjort, är roligast (enligt dig)? 
Min vlog "på smällen" är en personlig favorit haha. Vilken är eran favorit?

Hur skulle du beskriva dig själv? 
Oj, haha svårt! Skulle nog dock beskriva mig som ett roligt, glass-missbrukande mentalbreakdown som kollar
på allderles för många TV-serier och aldrig bangar för att hitta på något med sina kompisar, typish. haha.

Hur skulle du beskriva din blogg? 
Som en positiv, inspirerande och rolig! Det är vad jag strävar efter att få den att vara iallafall, hehe :>

Vad tycker du om min blogg :p ? 
Har inte följt eller läst den så ofta men den verkar bra och du lägger ofta upp
bilder! Dessutom är din häst suuuuper söt måste jag säga!

Vilka bloggar läser du dagligen? 
http://www.egoinas.se/
http://fantasias.blogg.se/
http://joakimlindqvist.se/
http://josefineandersson.se/
och även alla mina vänner bloggar! Alla bloggar jag läser
hittar ni lätt i min länk-meny, check 'em out!

Ett ord du säger väldigt ofta? 
Okej, dålig vana men jag använder ordet "fuck" eller "fuckface" (tillsammans med övriga -face ord) kanske lite
för mycket. Här på bloggen dock överanvänder jag "haha" som jag skriver hela tiden. Försöker avvänja mig, lovar!!

En sak du inte kan klara dig utan? 
Min dator, min mobil, min kamera. (mina tv-serier) (tumblr)

Idol? 
Är det konstigt att jag aldrig haft någon riktig "idol??" När jag var liten sa jag alltid Malin Baryard för det
sa alla mina kompisar. Jag visste dock bara att hon tävlade i hoppning och fattade aldrig varför alla gillade
henne så mycket haha. Nej men det närmaste kan väl vara Hayley som sjunger i Paramore? Som jag ska 
se på scen imorgon omg omg omg!!! Snyggaste tjejen i världen med en röst av en ängel måste jag säga.

Högsta dröm? 
Få massor av pengar så jag kan köpa massa fina saker, träffa Teen Wolf & Supernaturals cast, öhm

Hur hög är Amigo? 
146cm skulle jag tro

Det bästa med Amigo? 
Att han är söt. Nej men att han är så snäll (oftast) och personlig.

Det sämsta med Amigo?
Att han är till och med latare än vad jag är ibland haha.
 
 
Amanda:
Om du bara fick fortsätta följa en serie vilken skulle du då välja?
Helt klart Teen Wolf hehe.
 
 
Wilma:
Vilken skådespelare tycker du om som mest? 
Dylan o'Brien (daah haha) men även Colton Haynes, Tyler Hoechlin, Hollan Roden, Tyler Posey
(okej hela jäkla Teen Wolfs cast!!), Jensen Ackles, Misha Collins, Chris Colfer & Cameron Monaghan!

Vem hade du dejtat i tvd? 
Oj, haha vafan jag gillar ju ingen speciell i Vampire Diaries! Men kanske Jeremy eller Damon då?

Lila/rosa 
Måste nog säga lila på den.. 

mobil/dator 
Dator för där kan jag redigera bilder och kolla på tv-serier haha!

sverige/utomlands 
Sverige!

blogg/facebook 
Blogg!

facebook/twitter 
Twitter!

youtube/blogg
Oj, svårt men blogg!
 
 
Ida:
Dina favortitbloggar? 
http://www.egoinas.se
http://fantasias.blogg.se/
http://joakimlindqvist.se/
http://jakob.webrider.se/
http://bafama.blogg.se/

Hur beskriver du min blogg? 
Härlig blogg med fina bilder och söt ponny :D

Vad är det bästa med Amigo? 
Att han är söt haha

Vad är det bästa med att blogga? 
Att få så bra respons! Så sjukt hur jag kan få vissa kommentarer som säger
att jag inspirerar folk osv. Jag menar, vad gör jag med mitt liv? Haha äter för
mycket glass!  Nej men så roligt att veta att folk faktiskt mår bra av att läsa vad
jag skriver ibland, så cool känsla! Sedan är det för minnenas skull också.

Vart redigerar du dina videos? 
Vegas pro 10 (världens bästa program)

Gör du bloggdesigenr till andra? 
Tyvärr inte, har för lite tid / är för lat haha. :(

DU GRYM JOSSAN!
/ av tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var köper man vegas pro 10 och vad kostar det?:)å

2013-06-26 @ 11:21:10
Postat av: anna

omg fangirlar typ över att du har min blogg med som favoritbloggar :D

Svar: Haha :DD
Josäfin Andersson

2013-06-26 @ 12:53:50
URL: http://bafama.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad tycker du överlag om hästbloggare/hästbloggar? Vlog det kanske ? :D. Hade varit grymt!!

Svar: Jag lägger till det i min vlog lista!
Josäfin Andersson

2013-06-26 @ 14:41:39
Postat av: Mattias

Känner mig bara tvungen att komma med några serietips för sommaren. Vi båda ser ju Pretty Little Liars och Teen Wolf så jag skippar dem.
ABC har ju kommit med den nya serien Twisted. En sociopat mördade sin moster som elva åring och när han kommer ut ur ungdomsanstalten sker det ett nytt mord och alla tror att det är han vilket inte hjälper honom med att vinna tillbaka sina barndomsvänner. Tre episoder hitills, gissar dock att den inte kommer klara sig genom mer än en säsong (13 avsnitt).
Sen min personliga favorit som jag längtat som fan efter.
Under The Dome. Den visade sitt första avsnitt igår. Hon som spelade Cassy i Secret Circle är med och alla där är typ sjukt snygga. Är övertygad om att den kommer gå i flera säsonger.
Den är baserad på Stephen Kings bok med samma namn. En kupol/ett fält hamnar över en liten by. Det blir kaos och ingen kan ta sig in eller ut. En mördare är inlåst i byn och en psykopat, men människorna känner inte varandra så de vet inte det. Katastrofen drar dem samman. De kan inte heller kommunicera med människor utanför kupolen och det är där alla brandbilar osv finns. Du måste verkligen se den :)

Svar: Åhh Under The Dome låter väldigt spännande! Ska verkligen börja följa den! TACK FÖR TIPSEN! :DD
Josäfin Andersson

2013-06-27 @ 15:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0