jamen hej där

 
 
Oj oj oj, vad har jag hållit hus? Har faktiskt bara varit i skolan, landade hemma halv sex,
körde iväg till stallet och efteråt hämtade jag upp mamma. Sen har vi käkat och kollat på
film. Mycket intressant dag damer, herrar och alla hen däremellan. Imorgon tar jag en 
behövlig sovmorgon. Min plan var att åka iväg till västerås och kolla på ponnytävlingar
men hade beräknat att den skulle börjat nio och sen haft LD, LC, LB. Men den började
klockan åtta och hade LC, LB, LA. Elliot som jag tänkt fota hoppar i första LC:n så
jag står nog över denna går. Sjukt tävlings-foto-sugen dock. Var länge sedan sist ju.
 
I övrigt imorgon ska jag till stallet och sen på kvällen ska vi iväg och fira Rasmus 18 fyllda år.
Nu myser jag ner mig till senaste vampire diaries med min Blondie Brownie. Fredag liksom ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny Zettergren

Imorgon, söndag, är det tävling på UPK. Några från Säva ska dit. Den börjar 8 men då är det 50 cm som är först :P

Svar: åh skulle vara jätte roligt, men ska på fest ikväll och kommer hem jätte sent, men säg gärna till om det är någon annan tävling ni ska på senare! Följer gärna med och fotar!! :D
Josäfin Andersson

2013-03-16 @ 08:13:14
URL: http://jennyzettergren.blogg.se
Postat av: Jenny Zettergren

Jaha!
Nästa helg är det allsvenskan i Tierp! :) Vad kul! :D

2013-03-16 @ 10:48:45
URL: http://jennyzettergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0