not everyone is out to screw you over. just maybe they just wanna get to know ya.

 
Sålde min själ för en fotograf idag haha, aka bytte en donken körning mot att Poyo skulle fota mig och Amigo idag! Så nya bilder ska ni få strax,
just nu måste jag göra klart dokumentär filmen som skulle lämnas in idag med som jag inte han klart med på lektionen, suck. Nu har min skoldator
även bestämt sig för att den minsan inte kan spela upp ljud (samtidigt som jag håller på att pussla in de separat-inspelade ljuden). Gaaahh vill ju
bara bli klar med skiten och så krånglar det. Surt men måste göras. Sen ska jag äta, kolla på glee och redigera bilder till er, sköna gröna fredag liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0