cause God knows your eyes are the only ones I've ever known.

 
Har ju varit uppe hos den här tönten också. Blev en blanding av ridning och löslongering på banan. Red först men han var så hoppning och på tårna så jag tog av tränset och så fick han springa av sig. Sedan mot slutet travade han runt mig jätte fint, tills han blev arg. Precis som vanlig longering!! Haha. Sedan blev det att fota Matilda & Wanda, alltid lika trevligt! Nu sitter jag här och har spontan bokat en biljett till spanien - igen! Får se om jag får åka ner ensam eller om någon jävel vill åka med mig, känner mig så jäkla YOLO helt plötsligt. Btw så har jag och Frida skojat om att flytta dit och öppna en bar, berättade det idag när vi åt middag hos mormor och morfar och morfar sa: "vad roligt! jag kommer vara eran största kund!". Okej lite sidetrack men ändå. Så himla taggad, sen åker vi ju på onsdag. Sen börjar Game of Thrones idag så vi kan se det imorgon och det är final på shameless.. LIVET ÄR SÅ BRA NU

Kommentarer
Postat av: madeleine

åå så fin!!

Svar: Tack :D:D
Josäfin Andersson

2014-04-07 @ 08:44:40
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0