now I’m left with nothing but your makeup on my pillow

 
Okej, så tre inlägg på rad med kinf-of-fest-bilder. Men det är iallafall nya bilder, blir så omotiverad att blogga när jag inte kan fota samtidigt. Eller kan och kan, men har jobbat och då äre mörkt när jag slutar. Sedan är alla upptagna när jag vill ha fotograf till stallet, livet är jobbigt ibland haha. Slänger upp två ovisade från stockholm. Men imorgon ska jag till stallet, på arbetsintervju (håll tummarna!!) och sedan möta upp Loviisa. Annars så gör jag ingen nytta alls och har som sagt börjat på en rewatch av desperate housewives (wow, förglömmer hur välbyggd serie det är. ett mästerverk.). Har liksom sett om qaf och orphan black redan. Är som i en svacka och verkar inte kunna börja på något nytt, kanske mest för att jag inte är jätte taggad på att börja se någon serie?? I don't know, BOMBA MED SERIE TIPS TACK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0