well somebody told me that I would be a dreamer for life.

 
Ja vi skulle ju ta mysiga barbacka-bilder i snönn. Men ponnyn dampade loss och dängde mig i backen heh så vi joinade Andrea & Eddie på banan. 
De skulle hoppa så jag & Amigo tog några små språng också, vilket var roligt! Han har så himla mycket överskottsenergi nu, bara bockar och har
sig, men däremot så har han tappat massor av fett från magen nu! Vet inte hur mycket det syns på bilderna men den släpar inte i backen längre
iallafall haha! Så skönt, allt blir ju så mycket lättare när han inte har 50kg övervikt på magen att släpa på i hoppning och galopper i skogen.
Kanske därför han bockar så mycket, nu orkar han haha! 2 fat 4 bockning förut, nu drar han ju iväg som en blixt och bockar samtidigt liksom hah.

Kommentarer
Postat av: Johanna

aw han är så söt alltså!
inte lika kul att trilla av dock haha :c <3

Svar: Haha äh jag klarade mig! Tur att han är söt dock, annars skulle jag lämna honom i skogen haha!
Josäfin Andersson

2014-01-25 @ 16:42:14
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: my

2 fat 4 bockning. Hahah grymmaste!

Svar: HAHA men typ sant!
Josäfin Andersson

2014-01-25 @ 19:13:56
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0