stay silent at least for now, and let me move on.

 
En ledig dag mitt i veckan satt inte helt fel, sov ut ordentligt och har sedan suttit och jobba på en liten avslutningfilm med massor av gamla bilder och filmer. Sedan blev det en uteritt med Michelle & Simba, barbacka faktiskt! Amigo har nu varit svin-lugn tre uteritter i rad, kan det vara så att min lilla mysponny faktiskt är tillbaka?? Hoppas kan man ju, börjar ju bli van att han ska vara såhär fin vi uteritter nu liksom. Imorgon går vi halvdag och sedan blir det mer jakt på studentskor, en vecka kvar ju tills jag tar studenten. Helt fucking galet!!

Kommentarer
Postat av: Felicia J

Åh jag blir så avundsjuk när jag ser sådana här mysiga bilder! ^^

2014-06-07 @ 16:54:34
URL: http://feliciajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0