you're the queen of the pride and we will feast together till the bones are dry.

outfit of lördag.
 
Vilken skitdag det här blev då. Som jag sa igår hade jag feber (vilket inte är helt ovanligt då jag får feber ganska ofta) men satans alltså! Kommer ihåg igår att jag bara skulle göra ett blogginlägg till imorgon och att jag var skit trött, nästa är att jag vaknar ovanpå min säng med överkast och allt kvar när en av hundarna väcker mig. Hade sån feberfrossa att jag skakade och bäddade ner mig i sängen - med kläderna och mössa på (wtf liksom). Slutar sedan med att jag vaknade mitt i natten och höll på att svettas ihjäl. Nja, bättre har man ju haft det. Inte lika illa idag dock, har mest känns mig seg i kroppen. Amigo fick vila idag alltså och mamma åkte upp och fixade. Nej, resten av veckan får gärna se bättre ut - vilket den också redan gör eftersom att det nu är dags för nyaste shameless avsnittet!! So excited.

Kommentarer
Postat av: Noomie

Såg filmen du gjort på Linn och Picasso, så fiin!(': Duktig äru!

Svar: Aw tack :D
Josäfin Andersson

2014-03-17 @ 21:27:48
URL: http://lexx.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Hua feber är inte roligt alls.. Krya på dig!

Svar: Hatar att ha feber, värdelöst :(
Josäfin Andersson

2014-03-17 @ 22:32:27
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0