the room keeps spinning faster, i'm drifting off to sleep.

två charmiga bilder från igår!
 
Life lession: om du dricker för många redbullvodka kommer du inte kunna sova. Hade iallafall en episkt roligt kväll igår med min underbara klass samt andra vänner som pallrade sig dit! Kunde inte hålla mig ifrån att ta med kameran såklart.. Tänkte att jag alltid kunde lägga undan den efter middagen men kamerajävlen följde med hela kvällen och har knäppt cirka 700 episka/vackra/hemska/galna bilder under kvällen. Varav kanske mer än 100 är på randoms som ropade "ÅHH TA KORT PÅ OSS!!" när jag gick förbi. Undrar ni vad jag är utklädd till så var Loviisa Snooki & jag Jwoww! Försökte spraya håret svart men min syster (vars kläder jag har på mig och som även fixade allt smink och hår haha) använda all sprayfärgen på underhåret och sedan tog den slut. Well, I tried. Efter en fartfylld kväll av galet snack och dansande drog jag och Sebastian ut för att käka mc'donalds, max, burger king eller vad vi än fann först, visade sig att allt var stängt dock. Lagom ledsna haha, hade taggad detta halva kvällen för att jag var så jäkla hungrig. Vaknade imorse med svart ansikte då sprayfärgen färgat av sig, försökte tvätta bort det men varmvattnet tog slut och jag såg ut som en sotare. Slutade med att jag duschade i kallt vatten. Har sedan endaste lagat köttbullar och makaroner (så jäkla duktig var jag) och sett de sista (och bästa) avsnitten från senaste säsongen av shameless. Ska nu gå igenom bilderna och slänga upp några fler här medan dropboxen laddar. Min statestik ser bra ut fastän att jag inte bloggat nått, måste vara besökare som söker bilder från igår haha!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

härliga bilder :D

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-05-06 @ 20:31:59
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0