But we're gonna start by drinking old cheap bottles of wine, sit talking up all night, saying things we haven't for a while

the mother-fucking avengers.
 
 hur många människor får vi plats med i världens minsta kök?? svar: jätte många
 fredrik var hemma och alla var jätte glada!!
 
 tony stark, iron man, tony stark
 
 tony stark making out with tony stark. #starkception
 
 fredrik blev påmind om att det var no shave november och han glömt raka sig
 
 en vampyr med episkt hår
 
ni vet den där minen jag gör med ett öga öppet och ett halft stängt?? den funkade inte riktigt med ögonlapp på.
 
 the gang 
 
Otroligt bra gårdagskväll med så gott som alla favoriterna på plats! Vårat avengers gäng var episkt just saying. Kameran fick smattra också, tror dock Henrik tagit minst 50% av alla bra bilder eftersom att han faktiskt tog bilder. Jag hade ju en ögonlapp för kamera-ögat och höll mest fram kameran och knäppte på måfå, "äh blire snett kan jag alltid fixat' i photoshop sen". Festade alltså med allt från vampyrer, Tom Hanks och skogshuggare till Cersei från game of Thrones, Djävulen och Antonio i en svart kroppsstrumpa. Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv som när Anti kommer och kramar mig iklädd en heltäckande svart kroppstrumpa, Henrik utsedde honom dock till sexigaste kostym på plats. Vad klädde ni ut er till iår?? Länka gärna inlägg om ni har med bilder!!

Kommentarer
Postat av: Loviisa Schultz

alltsååååå vi är så sööötaaaaaa åååå finisar

2014-11-02 @ 22:32:00
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0