we gotta tell 'em that we love 'em, while we got the chance to say,

 
Jag och Agnes tog ju som sagt bussen in och mötte upp massor av underbara människor på interpol. Jag tog massor av suddiga bilder (som jag nu fuckat ur på med refigeringen haha), vi dansade lite, shottade en del hallon/lakrits shottar, mötte människor vi träffade på bråvalla, träffade lite nya människor och hade en asbra kväll! Sen blev vi upprörda och pratade upprört och argt påväg till bussen. En killgäng började ropa "ohhh hej tjejer!!" till oss men jag var arg så skrek "käften, vi har inte tid med er!!" tillbaka och sedan fortsatte vi gå till bussen och prata upprört. Väl på bussen var det ett gäng killar vid oss som sjöng hela bussresan. Okej erkänner, vi var inte sena med att sjunga med när de sjöng något bra. Killen på sista bilden började serenra Elin och vi höll på att dö av skratt. Sen gick Elin och co. av och han började sjunga hey there delilah till mig. Sedan berättade att det var han och hans ex låt. "Alltså, inte för att vara sånt men jag tror inte det kommer gå så bra för dig att ragga genom att sjunga ditt exs låt, du måste släppa taget". Ibland ger jag riktigt bra livsråd alltså.

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahah dräggigt!

Svar: DRÄGGS
Josäfin Andersson

2014-11-09 @ 19:20:32
Postat av: Loviisa Schultz

SÅ FINA haha drunkfucks <3

Svar: BABES
Josäfin Andersson

2014-11-09 @ 21:06:01
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0