and there are days when I'm losing my faith, because the man wasn't good he was great

 
Kände mig ju som sagt lite småsjuk igår och det slutade med att jag bäddade ner mig i sängen, började se en ny serie (the 100) och sedan såg halva säsongen. Stabilt. (bästa med det: mamma kom och med grönsaker, chips och dipp!! perfekt avslut på veckan). Idag har jag kollat igenom fler avsnitt, jobbat med en design och varit ute och ridit en sväng med Andrea. En helt vanlig dag helt enkelt, welcome back to reality!

Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Vad mysigt det lät, trots att du kände dig halvsjuk :(
Förkylning och sjukdom lurar överallt just nu, idag är jag hemma pga feber..
Hoppas du är bättre idag!

Svar: så dygt att vara sjuk, jag är typ förkyld halva vintern haha :( hoppas du är bättre från febern nu iallafall!
Josäfin Andersson

2014-10-14 @ 08:55:36
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0