so, before it's too late and it's killing you, yeah we've only one life to live. so love what you do

 
Hallelujah för fredag!! Helg!! Okej, helg är det faktiskt nästan jämt för mig just nu men mina vänner får helg iallafall! Eller nått sådant. Ikväll blir det en girls night med tacos och godsaker - jag drog mitt strå till stacken och har nu stått i köket och gjort nya peanut butter cups med både mjölk-och vit choklad! Nu på schemat återstår att se sista avsnittet av Finding Carter (så att jag kan göra ett tips-inlägg utan att bli spoilad när jag letar gifs) och sedan dra mig till stallet! Känner för att longera / busa idag, kanske tar med kameran till och med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0