a birth and a death on the same day; and honey I only appear so I can fade away

amigo igår och idag.
 
Okej så two day recap: Igår blev det stallet, feber och mellon med frida & mina föräldrar. Där det gäller stallet hittade jag Amigo i boxen och de andra i hagen, om någon undrar varför är det för att han rymde för att äta granris i skogen. Ponnyjäkel!! Haha. Red lite på banan men han var så hoppig så hoppade av efter ett tag och longerade istället så han fick springa av sig. Sedan hade min pappa fixat en galet god middag som följdes av chips och melodifestivalen. Sen stannade Frida en stund för att snacka innan vi båda höll på att somna (eftersom att vi både hade tja lite brist på sömn efter fredagens bravader). Idag har jag jobbat. Fortfarande med feber och ont i hela kroppen så Amigo fick vila idag, fixade och gosade lite bara. Nu ser jag på The Fosters (ny serier jag börjat plöja) och småäter godis i väntan på att få sova haha. Och det var allt från mig, nu kan jag gå och frysa under min filt igen, woho.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack ska du ha, det var dock min sambo som var sjuk haha.. Hade du en bra Alla Hjärtans dag?:)

Svar: jajamän det hade jag :D
Josäfin Andersson

2015-02-15 @ 19:07:53
URL: http://www.mgabrielson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0