EAT SLEEP RAVE REPET

 
Igår var det rave!! Så vi packade ner raviga kläder, glowpaint och gott humör (haha var ju inte alls megasjuk och knaprat hälften av tabletterna mot förkylning vi har). Sedan målade vi oss, käkade pizza och sen drog vi iväg! Dansade massor, skrattade, glowade och fick tillbaka mitt halsont. Åkte hem och rullade hem och ner i min säng närmare fem på morgonen. Och sen vare upp klockan åtta för att släppa ut hästarna. Vet ni hur mycket jag fick sova?? Laddade mobilen direkt när jag kom hem och den hade laddad 57%. 57% !!!!! FATTAR NI HUR LITE JAG SOVIT mvh stackars sjuka och trötta Josäfin som är på jobbet nu med golvpaint på händerna och skulle behöva sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0