we wake up with headaches, and trouble remembering what went wrong.

 
Lite bilder ifrån helgen, brought to you by my phone. Det är måndag och jag är ledig, åh som jag längtat efter två lediga dagar på raken! Ska strax upp och gå ut och gå med Amigo, är strålande sol så kameran åker nog med. Annars händer spännande saker på Amigo fronten idag - vi ska nämligen ta ut en hästpratare till honom idag. Fannys familj ska ta ut en till Alyssa så vi passar på och tar det samtidigt, ska bli så spännande! Även om jag inte bli förvånad om han trashtalkar mig helt, skulle inte bli förvånad! "Först stängde de in mig i boxen och svälte mig, sen får jag gå ut men inte äta något!! Sen ska vi ut och gå men jag får inte springa!!!" typ. Aja, så spännande iallafall, skriver allt om det ikväll. Sen kommer hovslagaren imorgon och sen är mina lediga dagar denna vecka slut. Buhuuu men är helt okej för nästa vecka jobbar jag en dag (än så länge...) och sen rullar vi till new york!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0