don't call it a fight when you know it's a war.

 
Igår så fyllde Anna år och det firade vi med middag på stationen och drinkar på terassen! Såå sjukt mysig kväll med god mat och gott sällskap. Och dyrt vin. Hahaha när vi får in notan och ser att vi druckit två flaskor vin för 400 spänn var?? Får väl citera Frida med "Ja, fast vi får ju ändå ta det som en komplimang att hon såg på oss och tänkte 'ah men det här är nog ett vin i deras prisklass' fast vi sa inte allt för dyrt". Jaja, det var ju gott iallafall. Bästa var ju att vi skojade om att få en flaska för 500 kronor och jag sa att det iallafall skulle vara mer värt än min sjukhus räkning på 500 där jag fick träffa en läkare i fem minuter som svarade "men du jag måste faktiskt gå nu" när jag ville ha svar på några frågor. Still true tho haha. Sen mötte Fredrik upp oss på Terassen för drinkar (och ginger joes) och Fredrik berättade att han skaffat tinder. I tre minuter sen raderade han appen. Elin sa då att hon tyckte att tjejerna på tinder oftast ser bättre ut för att de väljer bra bilder och Fredrik var tvungen att undersöka. "Men grabbar för fan vad gör ni!! nej, nej, Nej,Nej, NEj, NEJ, NEEEEJ" typ. Bra spenderad lördag. Nu är det söndag, det regnar och jag ska till stallet och rida. Ahh peppen på det alltså. 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Men guuud vad god mat! mums :D

Svar: VERKLIGEN!
Josäfin

2016-04-17 @ 17:04:41
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0