but we know this, we got a love that is hopeless

 
Idag har en öppnat på jobbet, varit i stallet, målat i kaklet och även nyss delat en pizza från american takeaway med pappa. Börjar ju likna något!! Har verkligen hänt så mycket där i veckan, morfar målar och spacklar och pappa har börjat lägga golv i köket. Eftersom att jag slutade två idag så löslongerade jag Amigo på banan. Blir ju mörkt så himla snabbt?? Men det gick bra, dock så blev nog jag tröttast av det haha. Annars så är jag sjukt trött och längtar tills söndag för att det är min enda lediga dag denna vecka. Vill skriva att jag ska sova hela dagen (pga dödstrött) men lär vara uppe och röja i kaklet. Yess. Men det är väl vad som händer. Ska sova och se på serier innan morgondagens stalltur och jobb. But well, work hard party harder haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0