you remind me of a few of my famous friends; well, that all depends what you qualify as friends

 

Vad behöver du mest just nu? En resa till något varmt och fint ställe, en drink och massor av kompisar.

 

Vad tror folk om dig? Jag vet inte, bra saker hoppas jag. Fast antagligen inte hahaha

 

Vad får du oftast komplimanger för? Att mitt hår är fint! Eller att mina bröst är stora. Kanske låter nice men det spårar alltid typ "undra om vi kan gömma en vindunk där emellan och få in på krogen" eller "dem är som svärdet i harry potter, de absorberar bara saker som gör dem starkare!!" - mina vänner är riktiga comedians ibland alltså. Vi har dock inte testat det med vinduken än men jag lovar att uppdatera er. 

 

Brukar du skratta för dig själv? Har ni mött mig?? Är ett levande skämt såklart jag gör

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Mormor ba "ring mig". Nej mormor, du kan ringa mig. 

 

Nästa mål i ditt liv? Ekonomiskt oberoende och typ världsherravälde

 

Hur svarar du i mobilen? What's up loser? Okej nej det är så jag hälsar på folk, men säger väl typ hej eller nått lamt

 

Antal timmar sömn inatt? Är det under 10 timmar så ba VAA ??? NEEEEJ ?? KOMMER DÖÖÖ?? orimligt?

 

 

Brukar du komma i tid? Detta är jag: ska iväg på fest, är ledig hela eftermiddagen, vill inte bli klar "för tidigt" så väntar till sista sekunden och får stressa. 

 

När mår du bra? Nerbäddad i sängen men popcorn, dipp och favorit-serien på.

 

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart tror jag. Passar med allt. 

 

Favoritdryck på morgonen? Iskallt vatten. Dricker vatten till allt 24/7.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? Beror på, oftast mellan 10-11 iallafall nu när jag alltid stänger på jobbet.

 

Är du blyg? Nää det skulle jag inte säga. Har inget emot att bjuda på migsjälv, prata med nya människor eller gå på fester nykter och vara lika dum i huvudet (läs: episk) som efter en flaska vin. Alltså inte alls i sociala tillställningar, däremot så säger jag inte så mycket om jag inte har något vettigt att säga. (men det händer juförsig inte så ofta hehe)

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?? Hahhahahaha i see myself out

 


Kommentarer
Postat av: Annie

jag gillar också svarta kläder :)

2016-02-24 @ 12:28:15
URL: http://anniehorselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0