a truth so loud you can't ignore

 
Langar lite sommarbilder från min mobil. Är så kallt att jag håller på att dö, på riktigt. Var så kallt på jobbet idag att jag var tvungen att kolla om elementet jag satt vid faktiskt funkade och det slutade med att jag brände upp handen för att det var så vamt. Dagens fråga var alltså hur ett föremål varmare än självaste solen inte kunde utstråla minsta gnutta värme. Vill ha värme, sol och oproblematiska sommarkvällar. Men är hyffsat nöjd ändå, är ledig tre dagar framöver, familjen åker till spanien och överlåter huset till mig och vi ska fira min födelsedag. Det enda som kunde göra detta mer perfekt vore om jag inte skulle ta och släppa ut hästarna imorgon och istället sova hela förmiddagen så att jag är utvilad till helgen. Nån som som känner sig manad att hjälpa mig med detta?? Erbjuder 20 kronor per häst (och så nämner vi inte att det bara står två hästar i stallet alltså). Aja, är helt slut i kroppen och längtar så efter att få sova.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Jag vill också har sommar, gärna nu typ direkt, fast kind off inte för hästens snösulor kostade eeeek och därför får det gärna komma yttepytte lite snö till så det känns lönt annars kommer mamma hugga halsen av mig :))))))) Dagen efter man sätter på dem så smälter snön, hur kul liksom??

Sv: Tack så myckeeeet :D

Kramisaar ♥♥♥

Svar: HAHHAHHA nästa år får ni göra egna snösulor av plastförpackningar!! Såg en sån på facebook och tänkte på er haha!
Josäfin

2016-01-21 @ 20:44:47
URL: http://leggohouse.blogg.se
Postat av: Karoline

Å så härliga bilder! Nu börjar ju jag med att längta :)

Hahaha! Så jäkla roligt skrivet med utsläppet :)

Svar: Tack haha :D
Josäfin

2016-01-22 @ 04:27:34
URL: http://myakhalteke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0