i've been chewed up, i've been spit out but never thought to quit

 
Denna onsdag började i stallet, min egentliga plan var att rida ut eftersom att jag börjar jobba klockan tolv men igår var Amigo värre än vanligt och nacken fick sig en smäll när han från ingenstans sticker rakt ut på vägen, tvärnitar och slänger sig. Tror jag råkade sträcka vänster sida av den och satan vad ont det gjorte! Strålade upp i huvudet, ut i armen och ner i skulderbladet. Hoppade av, gick hem och longerade en stund i trav och galopp eftersom att vi inte hunnit så långt på uteritten. Så surt eftersom att han varit så himla snäll senaste gångerna. Så blev promenad och longering idag också. Har dock inte så ont idag vilket är skönt, bara lite ömt i nacken och skulderbladen samt lite ont i huvudet så det ska nog snart gå över. Annars har jag tagit ett lugnt, kollat på Stranger Things och inte gjort så mycket. Ska försöka städa lite innan jobbet så att jag kan ta en promenad med Tindra och lyssna på veckans Creepypodden när jag kommer hem från jobbet. Mer spännande än så verkar denna onsdag inte bli haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0