Nu drar vi iväg!!

• bilder från den sista jobb-veckan!! på ah två veckor, men ändå •
 
Idag stod larmet på 04.45 och sedan drog vi iväg till arlanda! Spanien, värme, drinkar och semester - here we go!!! Blev dåligt med bloggen igår, dels för att vi drog till Stockholm när jag vaknade och sedan höll internet på att strula. Vi var och träffade några vänner för att äta lunch och det var riktigt mysigt! Hade såklart kameran med så det kommer lite bilder snarast. Lördagen bjöd på utgång - med för mycket mintu, nog sagt. Kom inte in på Birger men Felix kuppade med mig så vi hängde på terassen och åt mat på max. Funkar inte lika bra med spriten på min vegetariska kost haha! Eller så funkar det som det ska?? Aja, kommer en lite vlog från vår förfest senare, en liten skitvlog sådär men hoppas ni kanske ska tycka den är kul! Har även en vlog som är köad till nästa vecka och några inlägg varje dag som jag tidsinställt - hoppas bloggen ska rulla på lite som vanligt iallafall! Annars under resan finns jag på snapchat, twitter och instagram @ jossanamigo såklart! Ni får ha det så bra i Sverige då medan jag flyger till varmare grader - vi ses!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0