young hearts go crazy

 
Halloj!! Sen uppdatering idag igen men alltså min datormus har fått något spel?? Höger-knappen har typ slutat fungera att hålla in - svinkul att redigera bilder!! Allt som man ska markera, lägga in, dra, flytta - man måste tyck slå ner knapp-jäveln för att den ska hålla i annars gör den bara ett tryck?? Håller på att försöka redigera en vlog också och det är om något ännu roligare. Håller den på att dö? Måste jag köpa en ny? Frågorna är oändliga. Aja, igår mötte jag upp Anna på kvällen för lite dricka på stationen samt årets första riktiga glass! Vi satt och snackade vid ån, käkade glass och tittade på himlen när solen gick ner - riktig myskväll! Uppsala är fan galet fint ibland. Idag har jag sett pretty little liars, redigerat bilder i typ en timme pga strulet med datormusen och har inte mycket planerat förutom en sväng till stallet i eftermiddag! Ska typ spela in en vlog, gå en sväng med hundarna och chilla. Packa upp min spanien väska kanske?? Är sämst på att packa upp sakerna när jag kommer hem?? Packar två timmar innan vi åker och packar upp två veckor efter att vi kommit hem typ haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Den cidern e så god :)

2016-06-29 @ 15:23:06
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Johan

Fina bilder.

2016-06-29 @ 18:46:42
URL: http://finest.se/soulful

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0