and we're socially relevant, she's american.

 
Två bilder ifrån lördagens häng på terassen! Hade rött läppstift, undra vilka drinkar som var mina haha... Annars då? Ny vecka?? Är typ påsk?? Ska jobba 90% av veckan?? Yey?? Nja, inte så taggad på denna helvettes vecka som kommer avslutas med 7 dagars jobb på raken. På det är min rygg inte bra utan sov knappt något inatt för att jag hade så ont. Saknar skolan. Både för att jag då hade haft påsklov denna vecka istället för att jobba sönder men även för att man lättare kan sjukanmäla sig utan att förstöra för alla andra haha. Nejdå men är inte så taggad. Har en ledig dag. Vet ni hur många lediga dagar jag har denna månad?? Fem. FEM LEDIGA DAGAR!!! Kan det bli april snart eller, allt blir bättre ju närmare sommaren man kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0