YT FOLLOW 1

 
Hittade denna kanal (TOP 5, KLICKA HÄR) för ett tag sedan och den är ett sådant här jäkla svart-hål man bara sugs in i!! Första videon jag såg var den HÄR och sedan var jag fast. Han videos går helt enkelt ut på att lägga ut "topp fem" videos/bilder/konspirations-teorier/mysterier/ailiens eller liknande och det är så intressant! Mysterier och övernaturliga videos är mina favoriter men är så många intressanta. DENNA, DENNA och DENNA är några favoriter! Älskar dessa, även om jag inte tror på allt så gillar jag bara att lyssna på mysterier just för att det är spännande och intressant! Gillar ni liknande videos eller om ni har massor av tid att döda så ge denna kanal en chans. Tro mig, är ni som jag kommer ni vara helt fast haha.. 

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh, jag är också så att jag kan snöa in mig på grejer... Men har fullt upp den här veckan så börjar inte kolla på någon video för då kommer jag lätt fastna haha!

2016-05-22 @ 17:01:48
URL: http://www.mollybergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0