I can see you're real smart; world class piece of art.

 
Nu har vi landat på riktigt!! Inget på huvudet och man fick en ny häst, som jag misstänkt. Så fin och ändå var det ett ganska "slarvigt" pass där jag bara provade hur det kändes och red runt. Inget ut i hörnen eller träna på något speciellt, men fin var han! Äntligen kan man svänga igen, är som en helt annan häst att rida. Så mycket nöjdare och fräschare. Slutade tidigt och hängde på mamma och Andrea upp, Andrea ska ta hand om honom nästa helg när vi är borta och ville kika in stallet. Så passade på att bli fotad samt få sällskap när jag invigde halsringen. Så har massor av nya bilder att visa över helgen, perfekt! Ska inte göra något ikväll så ska väl redigera lite och se How To Get Away With Murder, vila upp sig inför tio timmar jobb imorgon!! WOHO CASH FLOW!!! Haha nja, hade gärna sluppit att stänga. Av någon konstig anledning känner ca hälften av alla stora barnfamiljer att storhandla till sitt taco-mys när jag borde ha stängt och vara påväg hem redan. Inte så populärt hos mig men efteråt har jag ju roliga planer som jag kan tagga till för att hålla masken haha.

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fina :D

2016-10-14 @ 19:32:57
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: my

Så fina :D

2016-10-16 @ 02:09:42
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0