i thought i was depressed, but I think i just needed to cry

 
När man kom hem med feber igår och har världens huvdvärk idag? Är det såhär det är att vara vuxen? Man blir inte frisk efter att man fått sova en hel natt? Uh känner mig så seg. Kom från jobbet igår, hoppade i ett varmt bad och sedan gick jag och la mig med en hund, en skål popcorn, en skål dipp och såg ett avsnitt av Luke Cage. Sen sov jag som en sten. Och idag äter jag en plocka-ihop-sallad med en gammal ruccola och ingen sallads ost (feta/mozzarella osv) så begravde den i parmesan. Plus en kopp varmt te. Börjar klockan två idag så har några timmar att chilla på, ska nog klippa in 2015s bilder i mitt nya album. Men ah, det är vad som händer i livet. Längtar tills det är helg. Ska ut och dansa och gå på bio. So excited. Men idag - vill bara sova, äta och se ahs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0