just say you're hurt, we'll face the worst

 
Halloj hörrni! Blev lite segt i söndags, vaknade upp och kände mig febrig så tog det lugnt hela dagen tills jag skulle möta mamma i stallet. Red en sväng på ängen medan hon fotade. Amigo var jättefin och lite småbusig, ni ska få se fler bilder senare! Annars har helgen varit lugn, käkade tacos med mina girls hemma hos mig i lördags efter jobbet och igår somnade jag tidigt. I fredags var vi som sagt på O'learys. En bra helg helt enkelt. Denna vecka började med en liten sovmorgon, frukost och inspelning av en apartment-tour. Snart blir det en tur till stallet och tillbaka till jobbet. Har inga direkta planer för veckan förutom jobb och en ledig helg - äntligen! Har glömt hur det känns att vara ledig två dagar i rad haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0