and lately I've been good you know, I've actually been great. man, I even laughed a little today

 
Okej, ja jag är hemma. Ja jag lever haha. Har bara en fullspäckad helg nu direkt, ingen lugn stund här inte! Sov till typ halv tolv igår men kom ju faktiskt hem från flyget klockan fyra så förtjänade det lite. Sen blev det en tur till stallet, blev indragen hos mormor på fika, kom hem från stallet jättesent för skulle direkt till Elin för drink-kväll med mina girls! Slutade på "efterfest" hos Ronjas brors kompis och kom väl hem runt klockan tre efter ett stopp på donken med Anna (craving på chilli-cheese hehe). Så vaknade jag idag klockan 11 och ba: "jaha kan du börja gå upp i normal tid du börjar jobba snart". Men jaja, ska till stallet idag också (mamma är ju i spanien nu så blir en massa stalldagar nu) och sedan ska jag dra till stockholm för att fira Fredrik! Måste handla innan dock, finns inget att äta här förutom lite paj som jag fick av mormor. Så har väl lite att göra idag också haha, fullt ös medvetslös! Har jag tid över efter stallet och ica så ska jag kanske redigera ihop en video ifrån Spanien som jag och Thea spelade in! Ska också slänga upp lite recap från Spainen, så massor av bilder coming up! Men jag är hemma iallafall, gör det sista av semestern och ska hänga med vännerna och chilla. Imorgon hoppas jag på en chill-dag dock. Typ ligga i sängen och se på orphan black med en påse popcorn och vara lite ledsen att semestern är slut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0