this place we live, it is not where we belong

 
Hallojsan, var säker på att jag tidsinställt ett inlägg med valborgs bilder till idag men det hade jag tydligen inte. Hehe, bloggproffset liksom. Men hallå? Vi har inte snackat ordetnligt på ett par dagar! Hur mår ni?? Jag har precis käkat lax med mozzarella sallad och sparris och nu ska jag redigera en vlog. Mysigt ju! Sen ska jag käka nötter och fortsätta se Netflix GIRLBOSS för att spä på denna mysiga tisdag lite extra. Blir fan återhämtning delux efter helgen + att med detta underbara väder så blommar min pollenallergi som värst. Har också insett att jag behöver köpa en rullgardin, vaknar varje dag typ klockan fem för att det blir ljust. Var lagom uppskattat i söndags när man ska röja precis hela dagen. Försökte somna om men halvsov till halv åtta sen bestämde jag mig för att ta ett långt bad istället för min planerade dusch. Vad skönt. Ah tills Fredrik knackade på dörren och undrade om jag var klar snart haha, glömde bort att fler kanske ville använda badrummet. Men hade iallafall en superbra valborg om det inte framgick i förra inlägget! Champagne brunch hos Ronja, häng i ekonomikum parken och efter en tur till american takeaway hängde vi hemma hos mig. Enda negativa var väl att alla dippade på kvällen, jag totaldog på energi efter att vi hade käkat. Hade behövt sova en timme typ haha! Hade ju ändå varit vaken sedan fem. Men det blev inte så sent på kvällen utan vi satt mest och chillade samt skitsnackade. Dagen efter var ju våren här så jag, Fredrik & Marcus köpte med glass och drog till Ronja och Anti för balkong-häng. Kvällen bjöd på sushi och två starwars filmer - bra slut på en bra helg! Nej men nu ska jag sluta snacka skit och börja redigera, vi ses hörrni!! (på riktigt denna gång hoppas jag haha) 

Kommentarer
Postat av: A M

Men åh smarrrigt med sushi!!

2017-05-03 @ 08:06:20
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0