'cause there's no nicer witch than you

 
Några bilder ifrån denna vecka hittills. En regning måndag i stallet (dock så hade ju regnet smält all is på banan så lite bra kanske det tog med sig), lunch hos mormor med en Tindra som chillar på soffans ryggstöd och sedan lasagne och ingefärashots kokande hemma på tisdagen. Mina ingefära shots blev sjukt lyckade så ska skicka upp ett ca recept senare! Amigo var rätt fin i måndags trots det tråkiga vädret och igår red Iffy ut (i ännu värre väder dock, stackarn! krigare som tog sig ut i skogen fast det regnade massor ändå). Vi får se vad som blir idag, tror eventuellt att banan är översvämmad av allt regn så vette fan vad vi ska göra. Mamma vill att jag ska lära Amigo vika tvätt så vi kanske kör på det?? Har ju faktiskt tvättat igårkväll! Haha oklart om den lär behöva tvättas om dock men vad gör väl det! Nejdå men vi får se. Annars rullar livet på, är lite halvsjuk och seg men vad gör det om hundra år. I världens bing av The Punisher är jag också, så är fortfarande inte ikapp med någon av mina andra serier förutom Shameless och Runaways. Men nog om mitt tjat, ska till stall och jobb idag och imorgon ska jag julpynta massor! Yey!! 

Kommentarer
Postat av: Julia Svensson

Åh så fina bilder!

2017-11-29 @ 09:41:11
URL: http://juliasvenssons.se
Postat av: Amanda

Så mysiga bilder, så mysigt med lunch hos mormor<3

2017-11-29 @ 10:21:44
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Celine

Så gulliga bilder!

2017-11-29 @ 10:45:53
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0