I met her once and wrote a song about her.

 
Slänger upp ett kvällsinlägg innan jag ska fixa lite bilder och inlägg för helgen. Har varit ledig idag och verkligen bara chillat, tagit sovmorgon och fixat med mina 2016/2017 bilder! Så nu sitter de som fick plats uppe på mina garderober och påminner mig om allt roligt jag och mina fina vänner gjort på senaste tiden. Blir alltid så glad när jag tar och stannar upp och kollar på alla bilder så är aldrig fel med nya! Annars har jag varit på Lager 157 med mamma eftersom att jag var i jeans-kris. Har gått hål på mina enda jeans, ni vet precis precis nedanför grenen?? HAR PÅ RIKTIGT BLÅMÄRKEN (no joke, helt svarta) där!! Är väl för att jeansens hål har skavt där men what the fuuuuck?? Haha men nu har jag nya jeans så slipper det problemet. Ett par mjukisbyxor och en svart polo fick också följa med. Sedan blev det ju också min lax-sallad som gav mig världens matkoma. Den innehåller maché som bas och sedan soltorkade tomater, fetaost, kronärtskocka, sojabönor, ärtskott, räkor, lax och pesto. Har också dragit upp en ljusslinga i fönstret för lite mer mys-stämning nu när det är så himla mörkt. Och det var det, dagen har flugit förbi. Snart blir det sängen, en skål kinapuffar och veckans avsnitt av Riverdale innan helgen rullar in!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, mina jeans går ALLTID sönder precis där! tycker det är så himlasvårt att handla jeans också, aldrig hittar man några som är lika fina som de gamla. ;)

Svar: Alltså sååå drygt ju! (jag köper alltid samma hahaha då slipper man det)
Josäfin

2017-11-09 @ 21:06:40
URL: http://https://www.sannajohansson.com
Postat av: Tess

Mums, vad god maten ser ut! :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2017-11-10 @ 06:38:55
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Men guu vilka fina bilder du tar!! Och hur god såg inte maten ut?? <3

Svar: TAAACK :D
Josäfin

2017-11-10 @ 08:19:06
URL: http://matildaberlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0