another time to speak less, listen more.

 
Kontraster mellan onsdag och torsdag, vad händer?? På den första bilden ser ni mig som är påväg till jobbet men glad ändå för att det är sol!! På bilderna under kan ni se min morgon smoothie som jag drack i bilen då jag skjutsade mamma & pappa till flygplatsen i spöregnet. Var inte alls onöjd med att de åkte till spanien på den regningaste dagen ever typ, har även regnat hela natten så hela Uppsala och alla vägar är helt översvämmade. Men jag drar ju till Köpenhamn om en vecka så det får väl gå haha. Så eftersom att jag är ledig så är jag hundvakt till imorgon, i skrivade skull hälsar de att det är det värsta som hänt haha. Tindra sover dock men Pirrie är fast besluten med att skrapa sig igenom min ytterdörr. Har också precis kommit hem från kiropraktorn, hade en låsning på varsin sida i ländryggen och en högre upp mellan skulderbladen som gått ut i höger skuldra och fuckat upp mina muskler lite. Så planerna för resten av dagen involverar att laga mat, tvätta och lägga mig i sängen med vetekudden för att värma upp musklerna vid höger skulderblad. Så roligt är mitt liv just nu haha! Men snart är det helg, jag ska på ICA festen på lördag efter jobbet så den kommer nog var jätterolig. Kanske blir lite vin med vänner imorgon också, är ju ändå fredag! Men sålänge får ni ha det så bra där ute i regnet, köp hem lite SMACK (alltså omg hur goda var inte dessa?? OLW har gjort en version av det norska snackset smack och det är det bästa som hänt), ta en kopp te och slå på favorit tv-serien. Det är så man kommer igenom höst-mörkret och regnet på bästa sätt! 

Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh vilka fina bilder! <3

Svar: tack :DD
Josäfin

2017-10-12 @ 14:34:27
URL: http://matildaberlin.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Smack är definitivt det godaste jag ätit typ ever!

Svar: ja alltså GAAALET goda!!
Josäfin

2017-10-12 @ 16:21:00
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0