and you said that I was done; well, you were wrong and now the best is yet to come

några bilder från min söndag; promenad, hundvakt samt hundmys med Emme, bästa kvällsmackan och lunch med mamma & pappa.
 
Veckans Bästa: Mys hemma mig med American Horror Story med systrarna Thorin (och Saras kola-kladdkaka!!) eller mys hos Elin för att fira hennes födelsedag. Kan ej bestämma mig, snacka gamla gymnasie minnen och se höstens bästa skräck-serie eller hänga med hela gänget på 20 kvadrat och käka tårta. Båda lika mys!
 
Veckans Sjukaste: Att fucking postnord ringt och "skällt" på oss för att vi på jobbet inte lägger alla AVI:er åt samma håll!! Hahahaha alltså på riktigt!! "Det gör massor av extrajobb för oss" - hade det varit jag som svarade hade jag på riktigt börjat garva. Hade även svarat "Vet ni vad som ger oss extrajobb??? Att hälften av alla era utlands AVI:er har olika namn mot det på paketet om de är två i hushållet, att ni glömmer våra systemvaror hela tiden och måste skicka en egen leveransbil på eftermiddagen eller att alla era personer i kundtjänst säger olika saker??? Och att ni suger på att packa för det är minst ett mosat paket varje dag. Fuck off." Ja jag har varit arg på postnord i veckan haha. 
 
Veckans Godaste: Har inte ätit något speciellt i veckan så säger väl sushi-lunchen med mamma i tisdags. Hehe det blir sushi-lunch med mamma på tisdag också. Men annars har jag på riktigt börjat göra massor av smoothies och det blir nog min nya grej. Iallafall i en vecka till och jag börjar trappa ner och all min frukt börjar ruttna och jag tröttnar. Men ska fan försöka, måste fan äta mindre pasta och mera frukt haha. 
 
Veckans Mest Störande: Att jag fått ett USB med bilder av Emme från när hon fotade mig och Amigo för jättelänge sedan, är så galet taggad!! Men min datorn kan tydligen inte läsa in den utan att formatera den först?? Rip!! Men tror jag lyckats ladda ner nya drivhetsrutiner och ska starta om datorn inatt så vi får se om det funkar sen. Hoppas!! Har varit så taggad på dessa bilder, skulle ju vara såå jobbigt om jag skulle behöva gå dit på tre minuter med ett eget usb :( Haha nejdå.
 
Veckans Sämsta: Har varit så sjukt trött. Och det har varit mest dåligt väder. Trist ändå.
 
Veckans Roligaste: Att Fredrik tog en polkagris-shots och gick sedan in och redigerade Jimmie Åkessons wikipedia sida!! Tyvärr var det bara uppe i några minuter (till skillnad från när han redigerade JAMBAS wikipedia sida till att han och Henrik var VD:ar - det var kvar i tre månader haha!). Slut-resultatet blev att han hette Mohammed Åkesson och var ledare för Järnrörsmaffian. Så jävla roligt. 
 
Veckans Ser Fram Emot: Jag taggar serie-starter, halloween, Spainen i november men om vi snackar närmaste tiden så är jag taggad på fest i Stockholm nästa helg! Men samtidigt inte för jag jobbar 10 timmar innan jag ska iväg, men vafan sova kan man ju göra när man är död. 

Kommentarer
Postat av: Sara Karlsson

Rolig lista! :)

2017-09-11 @ 07:46:49
URL: http://sjkarlsson.blogg.se/
Postat av: norrbotten emma

roligt att läsa =)

kramizzz

2017-09-11 @ 08:02:11
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Johanna Utterberg

Så roligt och läsa om din vecka!! :)

2017-09-11 @ 09:18:56
URL: http://johannautterberg.blogg.se
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så mysigt :D

2017-09-11 @ 10:12:56
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0