'cause you tell me that everything will be okay

 
Ahh godmorgon världen. Fyfan. För att beskriva bilderna över mina senaste dagar så börjar vi med att fkn pollensäsongen kört över mig som en jäkla långtradare. Ni kan se svullna ögon på bild nummer ett tillsammans med ingefära te för svullna luftvägar och slemmig hals. På sista bilden bjuder vi också på ca världens mest sorgliga eyeliner eftersom att mina lazyeyes är värre än någonsin. Har också som ni ser varit hos ponnyn som fick en liten promenad i regnet efter sina sprutor i måndags. Kanske den mest oinspirerande frukosten någonsin med briemackor, te och citronvatten och till sist har vi Jossan och jag som planerar vår rush till bilarna då torgets alkis sitter och vaktar våra bilar. Vi kom hem snabbt, ni kan vara lugna. Chefen däremot blev stoppad och han stod och snackade massor av fylleskit så att han inte kunde stänga bildörren. Lite spänning i vardagen. Idag mår jag skit och sitter på riktigt med en ingefärabit som jag tuggar på. Läste att de skulle vara inflammations-dämpande och slemlösande för min stackars hals. Så är otroligt opepp på ca allt men ska ändå först till stallet och rida, jobba och sedan dra ett biobesök efteråt. Får bunkra lite halstabletter bara och ta med ögondropparna. Fyfan vilket deppigt inlägg haha, men faan vad jag glömt hur jobbigt denna pollen-skit är! Ser inte fram emot typ två månader till av detta. Men aja, ska till stallet och mamma skulle hänga med så att vi får lite nya bilder! Var ju fan snö senast jag satt på hästryggen. Men nu är det dags, önska mig lycka till!! Och att jag inte nyser ihjäl där ute.

Kommentarer
Postat av: Alice Lindström

Ser inte fram emot att pollensäsongen drar igång här uppe hos mig! :((

2018-04-19 @ 13:27:11
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0